زندگی با بعد نگاه سهراب سپهری


این جا همه چیز پیدا میشه...

بیای این جا نظر ندی یا لینک نکنیم و بری مدیونی!!!

زندگی رسم خوش ایندی است

زندگی بال و پری دارد اندازه عشق

پرشی دارد اندازه مرگ

زندگی چیزی نیست که لب تاقچه عادت از یاد من و تو برو

جذبه دستی است که می چیند

زندگی نوبر انجیر سیاه در دهان گس تابستان است

زندگی بعد درخت است به چشم حشره

زندگی حس عجیبیست که یک مرغ مهاجر دارد

زندگی سوت قطاریست که در خواب پلی می چیند

خبر رفتن موشک به فضا

لمس تنهایی ماه

فکر بوییدن گل در کره ای دیگر

زندگی شستن یک بشقاب است

زندگی یافتن سکه ده شاهی در جوی خیابان

زندگی مجذور اینه است

زندگی گل به توان ابدیت

هر کجا هستم باشم

اسمان مال من است

پنجره فکر هوا عشق زمین مال من است

                                                                            زنده یاد سهراب سپهری


نظرات شما عزیزان:

پری
ساعت11:57---1 مرداد 1391
زیبا بود...مر30...

مهرناز
ساعت17:51---28 تير 1391
چقدر من این شعر سهراب رو دوست دارم:





هر کجا هستم باشم...اسمان مال من است...


پاسخ:مر30...گلم....بازم سر بزن...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:,ساعت 16:51 به قلم فضول شناس| |


Power By: LoxBlog.Com